Sunday, August 17, 2008

Photo Camp...


Alhamdulillah,
pada 16-17hb Ogos 2008 Fakulti masscomm mengadakan Photo Camp tok plajar part 3..So aku ditugaskan sebagai Project Manager(PM).haha,bukan gler kuasa, tapi wakil kelas tok jd AJK Past 2 dilantik menjadi PM...Pada maulanya, event ini pacah kpd 2 group coz rmai sangat..so aku ditugaskan tok handle first group iaitu kelas A,B,C,D,E,F yang mempunyai pelajar seramai 155 orang..fuh,b4 event 2 mcm2 la preparation dah dibuat,tapi malangnya pada hari khamis b4 event group pertama, aku telah dimaklumkan bahawa first group akan bergabung ngan second group plak yg seramai 136 org..so total sumer skali hampir 300..lagi gila la aku nk handle plajr2 masscomm yg mcm2 ragam nie...

second group di handle oleh Aisyah..jd bile dh gabung ramai2 nie masalah pngurusan n pengendalian la yg payah..
tp alhamdulillah berkat kerjasama akhirnya membuahkan hasil, so sumer ahli2 committe dpt berkerjasama dan event berjalan lancar.

tp mustahil la event sumer akan jd perfect, so pada awalnya first group n second group mcm xbleh nk kerjasama so kena basuh la skit ngan aku,huhuhu..bukan nk tunjuk bagus tp mcm xprofessional la wat keje asing2 dalam satu events..so pendek kata past tu sumer jd ok..
Ini adalah pengalaman kedua aku jd project manager..
mmg xdpt cari pengalaman mcm nie...

bkn sng nk peggang jawatan nie,tanggungjawab berat..so far aku bersyukur coz Allah mempermudahkan segala urusan aku..

wassalam....

No comments: