Friday, August 8, 2008

dah name pn students???

Aduyai, tekanan semakin terasa..
sekarang dh nk masuk week 5 sesi pembelajaran di UiTM untuk kali nie..
tekanan semakin dirasai, banyaknyer assignment...
tapi ape bleh buat dh name pn students, itu la ujian n rintangan yang perlu di lalui..
tapi aku bersyukur jugak coz dapat group assignment yang dapat membantu n mengingati sesama sendiri..kalu nk wat sorg2 mmg xjalan la...
fuh, tapi aku rase sem ini aku menjadi semakin tenang tok wat assignment, mgkin dh biasa kot ngan tekanan..selalunya x macm nie...xtau la, mgkin baru lagi kowt..
satu perkara lagi,semenjak daftar masuk tok sesi baru nie aku xdpt nk balik..
mcm2 aktivitinyer plak kat UiTM nie...pening2..
cian kakak aku, time dier konvo pn aku xdpt datang, ape tah lagi past tu bufday dier plak..sedihnyer...dh la kiteorang 2 bradik jerk...
emmm...ape bleh buat..sumer dh tertulis mcm 2....
Hahaha..xsabar nk tunggu cuti mid sem nie...
harap2 dpt la lepas rindu balik di samping ade assignment jugak time cuti nie..
aduh.......... :(

No comments: