Wednesday, August 20, 2008

Eyes On Malaysia..


Eyes on Malaysia (Slow shutter speed effect)


Malam 19/08/2008..
Pada mulanya paan ajak lepak2 je, aku pn stuju nk mlepak..memandangkan dier bwk keter, so aku pn mencadangkan g night shoot kat tasik titiwangsa..hah.paan pn stuju jgk..memandangkan aku ngan paan je. aku ajak arep sekali tok lawatan ini.hahaha...nk g sorg bleh, tp mcm tkut je keselamatan aku n kamera bagai..huhu, so dorg follow sbgai teman n merangkap body guard la..hahaha

Sesampai je kat sane aku trus set up tripod n setting camera..aku ajar dorg wat light trail, pnyer la sronok dorg nk cube byk kali..xpe la, atleast dorg xbosan ikut aku shoot..



Arep n Paan

disamping sembang2 aku pn shoot la gmbar eyes on Malaysia yg dibanggakan 2, agak menarik la tp xtau la gmbr2 yg aku tgkp ade expression ke x pendek kate akan diterima lecterur atau x!!!
emmm, truska je shoot..

ngah jln nk dptkan angle dekat skit, tetiba nmpk mcm knal je sorg mamat nie..rupe2nyer YDP komed, saudara Mamu..dier kate datang ngan 2 3 org lg tp xnmpk pn dorg just jmpa mamu jerk..xpe la, dpt gmbr yg same tok assignment, hahahaha..

blik dr shoot lepak kat tmpat biasa la Ali B ( Ali bistro), hahahaha...

p/s: Paan ckp kalu aku dh mahir shoot gmbr dier nk bg job tok part 6 nnt dier kena wat event musik fakulti..hahaha..insyaallah kalu ada rezeki...

No comments: