Tuesday, February 10, 2009

tabung untuk PALESTINE

Alkisah..
alhamdulillah agak lama jugak x update blog nie..
nmpak dh berabuk and dh bersawang..hahaha...
maklumla kekangan masa sebagai insan bergelar student nie mengahadkan waktu tok menulis blog nie..
Alhamdulillah ngan masa yang ada nie nk menulis la ape perkembangan saya di sini..

pada 2 - 6 Febuari 2009, UiTM,Melaka ngan aanjuran SIFE (persatuan Usahawan) mengadakan minggu usahawan..so sape2 yang berminat nk berniaga boleh la meniaga dengan menyewa tapak gerai yang disedeiakan..

Nak dijadikan cerita Persatuan Jawatankuasa Penggerak Masjid (JPM) telah dipelawa tok menyertai jualan ini..Tapi kami diberi keistimewaan tidak membayar sewa kerana kami cuma membuka gerai untuk tabung amal Palestine..

Alhamdulillah selama seminggu program ini berlangsung sebanyak RM2710 telah dikutip untuk memberi bantuan kepada saudara kita di palestine..Disamping mengutip derma kami juga mengedarkan risalah mengenai kekejaman rejim zionis dan risalah produk2 yang patut diboikot..
insyaallah ngan usaha sekecil ini dapat membantu saudara seIsalam kita di palestine dan kami juga mendapat keberkatan dan kasih sayang Allah..

P/s: Terima kasih kepada semua warga JPM, serta Warga UiTM yang sudi membantu menghulurkan bantuan tok menjayakan program amal ini.. semoga dimurahkan rezeki hendaknya...AMIN...



- Iqbal, Hazmir, Qayyum, Zaidi -

- Pejuang HAMAS -

- Promosi jualan Baju -

- Muslimat yang turut membantu -

- Pengunjung menonton video kekejaman zionis -


- pengunjung melihat pameran yang disediakan -

No comments: