Tuesday, December 9, 2008

Budak ini sangat Nakal...

Alkisah,
past habis ibadah korban di surau,
aku n family g umah wanyong (makcik) di gombak jumpa opah n sedara mara yang lain..
tapi ada sorang budak nie (anak buah), sangat nakal,degil,mengada tapi sangat comel...
hahahaha...

ini lah anak buah aku, kelahiran Thailand dan dijaga oleh maid Indonesia dan mempunyai keluarga besar di Malaysia...
mesti budak ini pandai pelbagai bahasa bile dah besar nanti...

Budak nie bile org minum kopi dier pn nk join jugak..mcm org tua..
hampeh punyer budak, nasib baik ko comel..
dan dier jugak suke bile org tangkap gambar dier...
haiiisssh, masscomm btol budak nie...

budak nie kalu marah mcm mane pn dengan kedegilan dier,
dier akan wat muke selambe je..
kita plak yang naik geram ngan teletahnyer...
hai, untung kamu masih kecil masih ada org nk melayan kamu...
kalu org besar yang mcm nie pnyer perangai mmg dah kena korban tanpa niat nie..
hahahahaahahh...

ini lah budaknyer.....
Muhammad Lokman Nizamuddin b Mohd Hakim ( Bapak dier org Thailand)..
muke bengkak terantuk tapi masih aktif,
lagi2 bile sumer saudara mara melayan dier...

p/s: seronok ek jadi budak2.....hahahahahaha




6 comments:

Diana Ibrahim said...

OOOOOOO ada blog rupanya cik iqbal ni!!!

hmmph!

E-BaL's 193 said...

Senyap2 sudey..
x aktif pn...

Anbreen,Aziz said...

comeylllll gila budak nih. apa lagi. suwo dye datang lendu nanti. jadi lecturer masscomm. hahaha.

E-BaL's 193 said...

hahaha..
kumpul sedara mara sume sape yg nak join masscomm antar g lendu...

Kembara Hati Sang Jejaka said...

cute stol..cam anak buah aku....
ah ..nak balik kg ujungmingngu..nak tgk anak sedara...nak main dgn anak sedara...huhuh

Iqbal Amir said...

huhuhu..
bdk2 nie sronok main2 ngan dorg..
ilang tension..
trase mcm nk kembali ke zaman kanak2...hahahaha