Sunday, November 30, 2008

Keinginan dan harapan...

Alkisah...
Sepanjang cuti sem ini aku ddk terfikir mcm mane nk mencapai pelbagai keinginan aku nie..
aduyai, kekadang confuse kepala nie di buatnyer..
nak tukar handphone, nk upgrade camera nk itu nk ini...macam-macam la...
nak mintak family segan pulak coz dh mcm2 dorg sumbangkan selama nie kat aku..
emmm...mugkin aku nie terlalu materilistik?? or xtau nk bezakan anatara kehendak dan keperluaan?? aduyai pening kepala nie..
Tapi untuk tidak memeningkan kepala nie aku memgambil langkah untuk rilex dulu,
walaupun xdpt ape yang aku mau aku akan usaha untuk mendapatkannya..
hahaha...

Disamping itu juga, aku menyimpan keinginan utk jd wedding photographer..hahaha,buka full time buat2 hobi je....mgkin lambat lagi la, masih bnyak yg perlu aku pelajari..
tapi kalu ada rezeki aku, 1st experiment aku nk tgkp gmbr wedding abg ham (sepupu) insyaallah bulan 5, 2009..

Ape yang aku harapkan, moga terlaksana la ape yang aku idamkan..
xkan dh ade kamera dslr x di manfaatkan??
hahahah, moga2 aku n family murah rezeki dan berjaya dlm ape jua bidang..
Amin....

1 comment:

Rhazes said...

aminnnn
coke susu jom
ade bran?